Fursecuri cu lamaie

   Dragilor, am lipsit cateva zile din peisaj datorita unor probleme. Ca sa nu ziceti ca vin cu mana goala,
v-am adus fursecuri aromate.
    "Lamaioasele" astea (vorba fiica-mii) sunt delicioase si mi-a parut rau ca n-am facut mai multe.

 Ingrediente:
  • 350 g faina de grau
  • 100 g zahar
  • 5 g praf de copt
  • coaja de la 3 lamai (30 g)
  • zeama de la o lamaie mare (70 ml)
  • 1 lg cu varf pudra de portocale (optional)
  • 75 g ulei de plamier
  • 50 ml apa rece
  • 30-50 g faina de grau (pentru modelat)

 Cum procedezi:
1. Cerne faina intr-un vas si pune toate ingredientele uscate (zahar, pudra de portocale, praf de copt, coaja de lamaie) peste ea. Amesteca, apoi adauga apa rece, uleiul si sucul de lamaie. Amesteca cu o lingura apoi framanta bine 2-3 minute. Acopera vasul cu aluat si lasa-l sa se odihneasca 30 min.
2. Preincalzeste cuptorul la 180 grade celsius.

 3. Imparte aluatul in 2 si intinde-l intr-o foaie de 0.5-1 cm grosime. Taie apoi aluatul in fasii (dreptunghiuri de 7-8 cm x 2-3 cm), transfera-le intr-o tava tapetata cu hartie de copt si introdu tava in cuptor pentru 8-10 minute (depinde de cat de rumene le vrei:).
 S-aveti pofta!

  Nota: Pentru o omogenizare mai rapida ar fi ideal sa rasniti zaharul.





Comentarii

  1. Cmad este vorba de ceva dulce cu lamaie hop si eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bien ricas se ven!
    Y así, como palitos casi, para no dejar de comerlas.
    Besazos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase si aromate fursecurile tale, fur si eu cateva!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.