Smoothie de sfeclă și morcov


  Vă povestem în postarea anterioară de cât de entuziasmată sunt de noul meu blener G21 Perfect Smoothie Vitality. O să vedeți că am și de ce să fiu așa, fiindcă cu el am obținut smoothie-ul perfect.
  Primul test la care l-am supus a fost obținerea unui smoothie de sfeclă și morcov, rădăcinoase pe care le iubesc. Aș mânca sfecla cu orice, iar morcov am tot timpul de ronțăit ca gustare. 
 Modul perfect de a-mi incepe ziua este cu o portie de sănătate la pahar. Folosesc sfecla și morcov crescut de mine, fiindcă așa știu sigur că ceea ce mănânc nu e ierbcidat sau tratat cu te miri ce "minuni". Sunt crescute natural, și "ierbicidate" numai cu zeamă de sapă.  :)))
   Având în vedere că e un smoothie de legume, eu îl consum atât dimineața cât și ca gustare la ora 16.
   Blenderul G21 Perfect Smoothie Vitality s-a descurcat grozav de bine, iar smoothie-ul obținut a fost neașteptat de fin. 💗💗💗

Mai multe informații despre specificațiile tehnice ale blenderului G21 Perfect Smoothie Vitality, găsiți în postarea precedentă - click AICI
  
Ingrediente:

  • 1 sfeclă potrivită (250 g curățată și tăiată cubulețe)
  • 2 morcovi ( 200 g, curățați și tăiați cubulețe)
  • 1 lingură zeamă de lămâie
  • 2 lgț semințe de in
  • 400 ml apă/lapte de nuci, soia sau caju

Unboxing
Cum procedezi:
 V-am spus că belenderul G21 Perfect Smoothie Vitality e ușor de utilizat. Pui toate ingredientele în vasul acestuia, pui capacul, setezi butonul pe "on" și rotești ușor de butonul care stabilește viteza. Pasezi până când obții o consistența catifelată. :)



















Comentarii