Tarta cu branza si porumb

  Nu stiu cum sunteti voi insa eu fara branza nu cred ca as putea trai. Fara carne pot oricand, dar fara
branza nu.   Imi plac multe tipuri de branza si chiar imi place sa fac branza in casa, fiindca in modul acesta pot controla exact calitatea laptelui din care o pregatesc.

 Astazi va aduc o reteta care se pregateste foarte usor, e buna si nu necesita multa bataie de cap, iar ingredientele adaugate pot varia in functie de preferinte.


Ingrediente:

  • 700 g branza de vaci (caș)
  • 100 g smantana grasa (de tara)
  • 3 oua medii  (de tara)
  • 1 lgt sare grunjoasa
  • 100 g ardei gras (taiat cubulete)
  • 100 g porumb din conserva (scurs)
  • muschi file (40 g) - optional
  • 2 lg gris (35 g)
  • 1 lgt cimbru uscat
  • rosii chery

Cum procedezi:

1. Incalzesti cuptorul la 180 grade Celsius.
2. Intr-un vas pui branza (rupta in bucati sau data pe razatoare) impreuna cu smantana si ouale si le pasezi cu ajutorul unui blender vertical.
3. Inglobezi ardeiul gras, porumbul (scurs bine), cimbrul si grisul si amesteci bine.
4. Torni compozitia intr-o tava (eu am folosit o tava ceramica, cu diametrul de  23 cm) unsa cu unt si tapetata cu gris. Din loc in loc infingi si cate o rosioara.
5. Introduci in cuptor pe treapta de coacere uniforma pentru 45-60 min, sau pana cand observi ca s-a rumenit.

S-aveti pofta!






















Comentarii