Fursecuri cu crema de ciocolata si scortisoara


 
   Baietelul meu are o obsesie. :) Toata ziua vrea sa-i fac biscuiti. Uneori nici n-apuca sa fac ochi prea
bine ca-mi cere "bicuiti". :))
 - Mami vleau bicuiti.
 - Pai mergem sa luam de la magazin?
 - Nuuu, nu vleau de aia. Vreau sa-i facem impleuna.
 Cam asa decurge discutia noastra, dupa care ne infingem mainile pan' la cot in faina si ne apucam de biscuiti. :) Sa faceti si voi ca tare usor se fac si-s tare buni. 

  Ingrediente:

  • 550 g faina
  • 1 ou mediu
  • 90 g zahar
  • 100 g crema de ciocolata 
  • 170 ml lapte 
  • 50 ml ulei 
  • 1 lgt scortisoara
  • 1/2 lgt bicarbonat
  • 1 lgt otet

Cum procedam:
1. Punem 400 de grame de faina intr-un bol, adaugam restul ingredientelor si framantam. Adaugam pe parcurs faina ramasa si framantam energic timp de 5-10 minute.
2. Impartim aluatul in doua, apoi formam cate un cilindru din care taiem bucati cat de cat egale.
3. Formam bilute, pe care le punem intr-o tava tapetat cu hartie de copt si le apasam cu o furculita.
4. Introducem tava in cuptorul preincalzit la 190 grade celsius timp de 8-10 minute.

 Nota!!!
1. Reteta cremei de ciocolata o gasiti AICI sub denumirea de crema 2. 
2. Puteti da biscuitii prin zahar sau nuci macinate.
3. Puteti face intinde aluatul si sa decupati biscuitii.
3. Ii puteti umple cu gem. 
 Eu am facut o tava decupati si o tava bilute. :)

                                                 Iata si mana mea de ajutor! :))













Comentarii

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.