Cod in crusta de arahide

  Cred ca stiti cu siguranta vorba tovarasului "nici o masa fara peste". Ei bine azi avem in meniu peste si
nu oricum ci in crusta de arahide. O deliciosenie pe care o recomand cu caldura. Un pranz rapid, satios si gustos.

   Ingrediente
  • 5 bucati trunchi de cod
  • 100 g arahide crude
  • 50 g arahide prajite, sarate
  • 1/2 lgt sare
  • 1 ou
  • 1 lg lapte
   Cum procedam:
1. Preincalzim cuptorul la 190°C.
2. Curatam codul de solzi, il spalam si il stergem cu un prosop de hartie.
3. Oul il amestecam cu lapte si sare si il batem bine.
4. Dam prin rasnita, grosier, alunele.
5. Tavalim pestele prin oul batut si apoi prin alunele zdrobite.
6. Punem bucatile de peste intr-o tava tapetata cu hartie de copt si introducem in cuptor pentru 20-25 min. Ultimele 5 minute marim temperatura la 200°C. 
  Servim cu usturoi.
    
    S-aveti pofta!






Comentarii

  1. Arata foarte bine codul tau in arahide. Mie nu-mi place pestele, dar cred ca as servi o portie de delicatesa de la tine.
    Pupic!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce interesanta e combinatia! Sunt foarte curioasa ce gust are si va trebui sa o incerc si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. E interesant! Am gustat si eu in crusta de nuci.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Salutare! Iti multumesc pentru vizita! Comentariile sunt bine-venite. Daca te-au inspirat preparatele de pe acest blog te invit sa-mi trimiti o fotografie intr-un mesaj pe pagina de facebook a blogului (Biochimist la cratita) ori intr-un e-mail la biochimistlacratita@gmail.com.