Friptura de ied


         Ieri am facut inventarul lazii frigorifice si am dat peste 2 bucatele de iezisor. Bineinteles ca n-am rezistat si le-am gatit la cuptor... mmiamm ....


Ingrediente:
- 2 bucati picior/pulpa de ied
- 700 ml vin roze acrisor
-  mix de legume uscate (morcov, telina, patrunjel, ardei) fara sare
- 2 lingurite de amestec de: usturoi, maghiran, piper, oregano, ceapa, cimbrisor si anason uscate
- sare

Cum procedam:
1. Faceti mai inatai o marinata din vin si mixurile de legume.
2. Spalati si curatati carnea pe cat posibil de grasime si piele.
3. Puneti carnea in marinata si acoperiti cu foie stretch si dati la frigidervreo 5 ore (cu cat sta mai mult cu atat iese mai buna).
4. Scoateti de la frigider si puneti intr-o tava carnea si jumatate din marinata + 1 pahar cu apa.
5. Acoperiti tava cu folie de aluminiu si dati la cuptor la 190 °C  1 h si 30 min.
6. Ultimele 30 minute scoateti folia de aluminiu => ca sa prinda culoare :P

  Pofta buna!

   Nota!
 Noi am servit cu cartofi la cuptor si un sos de smantana cu usturoi =P~





Comentarii