Mary's Muffins

 

       Deoarece fetita mea iubeste aceste prajiturele am hoatarat sa-i fac cateva. Am pus ce am avut la indemana, prin urmare nu este o reteta complicata.Timpul necesar prepararii nu depaseste 45 min.

Ingrediente aluat:                               

- 320 gr faina
- 100 gr zahar
- 200 ml lapte
- 80 ml ulei de palmier
- 2 oua
- 20 gr cacao

Pentru decor:
- 1 mar verde
- 2 lingurite zahar
- 3 lingurita de zahar brun
- 30 ml apa
- 1/2 praf de copt
- 1 lingura de miere
- 2 ml esenta de vanilie

Cum procedam:

1. Ouale se bat cu zahar, lapte si ulei.
2. Separat de amesteca faina cu praful de copt.
3. In acest moment punem ingredientele lichide in cele uscate si batem bine. Adaugam si esenta de vanilie.
            Va rezulta un aluat ca acesta

4. Dati deoparte o jumatate de cana din acest aluat, iar in restul de aluat puneti cacaoa si amestecati bine. 

5. Puneti in forme (eu am pus cam putin, dar data viitoare voi pune mai mult ;)) si dati la cuptorul preincalzit,  25-30 min la 180 °C).

Pentru decor 
- Taiem marul in felii.
- Punem 2 lingurite de zahar intr-o tigaie, peste care punem merele, apa si o lingurita de zahar brun. 
   

- Lasam merele in acest sos pana se inmoaie (~ 2-3 minute). 

 
 - Scoatem merele si mai adaugam 2 lingurite de zahar brun la sosul din tigaie si 1/2 lingurita unt si amestecam. Lasam la foc mic  pana scade.
 - La final decoram briosele cu feliile de mar si sosul obtinut.


Comentarii